مبارزه ی نابرابر

Nikon D60,  Nikon 16-85mm,  f25,  1/6s,  20mm,  ISO100,  handheld


گاهی دست روزگار بر روی آرزوهایمان و حتا بر روی نیازهای اولیه ی زندگیمان مهر Reject میزند و ما را به مبارزه فرا میخواند، مبارزه ای همیشه نابرابر با سرانجامی نامعلوم. 

بازگشت!!

در یادداشت قبلی، (پی نوشت عکس "به سوی سرنوشت") نوشته بودم:


تو سایت یزدپیکچرز هم تو کمتر از 12 ساعت از لیست انتظار داوری دور انداخته شد!!!


ولی چند دقیقه پیش تو سایت یزد پیکچرز دیدم سه تا از عکسهام برای نمایش در دوازده عکس منتخب روزانه، تاریخ گذاری شده اند و تاریخ نمایش "به سوی سرنوشت" که به لیست داوری بازگشته است، 90/09/22 تعیین شده است!!


درباره ی آن دو عکس دیگر در یادداشتهای بعدی خواهم نوشت.

به سوی سرنوشت

Nikon D60,  Nikon 16-85mm, f22, 1.1s, 16mm, handheld


این عکس تو سایت Fotoblur البته در مدت یک ماه بیشتر از 80 امتیاز گرفته؛ حتا یکی از کاربرهای ژاپنی سه بار برای این عکس کامنت تعریف آمیز گذاشته؛

تو سایت عکاسی 2 امتیاز گرفته از یک کامنت؛

تو سایت یزدپیکچرز هم تو کمتر از 12 ساعت از لیست انتظار داوری دور انداخته شد!!!


اختلاف واکنشها واقعا زیاد و تأمل برانگیزه!


پسزمینه، یک Tilting (حرکت عمودی دوربین) در جنگل مه آلود رامسر، حوالی ایستگاه تله کابینه، حدود یک ساعت عکاسی زیر بارون نم نم و هزار ساعت لذت!!!


تو اون مسافرت سنسور دوربینم بدجوری کثیف بود و آثارش تو این عکس هم دیده میشه که یادم رفته اونارو کلون کنم!! هرچی هم که سرعت شاتر کمتر میشه این گرد و غبارها خودشونو بهتر نشون میدن! وقتی برگشتم با یه Blower تمیزش کردم.

   

بعد از آپلود این عکس تو سایت Fotoblur سقف تعداد عکسهام برای اکانت بیسیک پر شده و هنوز نتونستم اکانتمو به خاطر 50 دلار پرداخت از طریق ویزا کارت، به پرمیوم ارتقا بدم!! یه جورایی آبروم داره میره!! کسی نمیدونه که مشکلم تهیه ی ویزا کارته بابا نه پنجاه دلار!! فکر کنم دارم دچار توهم میشم، کسی چیزی نگفته که !! اصلا شاید کسی نگاه هم نندازه به تعداد عکسها و تاریخشون، ولی چرا، یه دوست از لیتوانی برام نوشته بود، خیلی ناراحت کننده است که دیگه نمیتونی عکس آپلود کنی!!! داشتم آب میشدم! بهش جواب دادم بابا این جا ما نمیتونیم همینجوری مثل بقیه ی کشورها اکانت ویزا کارت بگیریم......


تازه همین عکس رو هم که آپلود کردم، یه عکس 9 امتیازی رو حذف کردم!