Transformation Through the monitor

Transformation through the monitor

Nikon D60,  Nikon 16-85mm,  f36,  2s,  ISO 100,  72mm,  Tripod


این عکس، یک لحظه ی مهم در دنیای عکاسی من است، پرش از عکاسی استاتیک به سوی دنیای هیجان انگیز عکاسی داینامیک!   


منظورم از عکاسی داینامیک، سرعتهای شاتر بالاتر از یک ثانیه و حرکت دوربین و عکاس و لنز ( Zoom Back & Zoom Forward) در حین نوردهی است که زمان و مکان را در عکس دگرگون میسازد!!


این عکس با تکنیک Zoom back، روی سه پایه و سرعت 2 ثانیه با فرمت RAW از مانیتور لپ تاپ برداشت شده و پس از  انجام تنظیمات مقدماتی در CS5، فیلتر Colored Solarization ( پلاگین Nik softwares, Color Efex Pro 3.0 Complete ) بر روی آن اعمال شده است.


این عکس را که روایتگر هجوم عکاسی دیجیتال از طریق مانیتور به دنیای من است، به دوست عزیزم "نیما مقیمی" که در عکاسی، بسیار از او آموخته ام تقدیم کرده ام.

نظرات 1 + ارسال نظر
nimbo یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ http://nimbo.blogsky.com/

سلام حمیدرضای عزیز

اولا که خیلی خوشحال شدم و تبریک می گم بابت این وبلاگ امیدوارم که وسیله ارتباطی خوبی بشه برای آنچه به اون تبادل اطلاعات و احساسات می گیم
ثانیا ممنون از همه چیز ، من که کاری نکردم هر آنچه که هست خلاقیت و علاقه وافر خود شماست
ثالثا من هم فکر می کنم دنیای دینامیک آنقدر پیچیده و بزرگه که ممکنه هر کسی در اون گم بشه پس جای کار اینجا زیاده و نقطه عطف بزرگی است برای بروز خلاقیتهای جدید

با ارادت
نیما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد